Jak to všechno začalo

Jistě už jste také někdy měli pocit, že něco ve vašem těle není v pořádku.
Při chůzi se hodně zadýcháváte, nadměrně se potíte, obutí bot hraničí s infarktem.
Tak něco podobného jsem zažíval i já. A jednoho dne jsem si prostě řekl - a dost!
Zázračně jsem zhubl asi o 10 nebo 15 kg. Stálo mě to hodně námahy a odříkání, ale za pár týdnů jsem měl těžko shozená kila zase zpátky.


To člověka na hodně dlouho odradí od jakékoliv další námahy.
Proč bych přece hubnul, když to zase za pár dní budu mít nahoře?
A to se opakovalo a opakovalo. Ani si už nepamatuji, kolikrát za život se mi podařilo rychle zhubnout a jak rychle zase vše nabrat.

Jelikož jsem tento nepříjemný ceremoniál absolvoval již mnohokrát, řekl jsem si, že
něco musím změnit a udělat vše pro to, aby se kila už zpátky nevrátila.

Naštěstí žijeme v moderní době a všude na internetu lze najít spoustu chytrých aplikací
pro sledování příjmu a výdeje energie.

To je ale jen začátek.

Ale pozitivní motivací to začíná!

Žádné komentáře:

Okomentovat